110811 - Kort ridtur

Jag var uppe i stallet en sväng, red lite vid betet oseriöst i grimma och mina nysplitsade reptyglar :) Cero skötte sig super som vanligt! Han kändes trött vid ridningen igår, så tanken är att han får vila fre-sön nu, och det var inte direkt något hårt arbete idag heller :) Vi hade en hård maratonträning i lördags, lång uteritt i måndags och hoppning igår, så inte så konstigt om han är trött!
Bjuder på lite mysiga bilder :)

Kraaaam!
Trav!
Ibland, men bara ibland, kan mitt hår se bra ut på bild!
Puss på min finaste kille!
En av mina nya favoriter, tror jag!
Och självklart lite oseriösa bilder! Jag ville kramas, Cero ville äta ;)
"Du sa puss, matte!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0