110816 - En månad!

Om exakt månad är det dax för uppkörning! Eller ja, såhär dax om en månad har jag förhoppningsvis körkort :'D

Nu sitter jag och Ana och försöker planera vårat projektarbete, eller våra snarare. Hon ska jobba med PNH och jag hoppas kunna genomföra en CR i precisionskörning, men jag måste avvakta tills jag fått besked från Denice om hon vill vara med!

Jag hoppas du,
Aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod,
Asså aldrig, även när du får en ny.
Och må din klocka alltid gå tjugo minuter för sakta,
Så att du alltid kommer för sent
Och må köttätande myror äta upp dina ögolock så att du alltid är trött
Och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut..
Och må dina hårddiskar förevigt alltid krasha

Man bara måste gilla låten ;) Nu ska Ana och jag fortsätta göra ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0