110909 - Förberedelser

Inför kvalitétsbedömningen har det varit i skolan idag. Gått relativt fort, fick sluta 14.30! Nu är jag riktigt trött, ska ta och sova en minut innan det blir upp till stallet och jobba med Teitur, troligen skritta.

Proppen inför SM-kvalet har precis kommit ut! Fyra klasser (prova på, Allround-uttag SM, SM-uttag SM och maraton-prova på!), och det blir två klasser! SM-uttaget och maraton! Ska vara fyra hinder på maratonet, blir nog perfekt. Bara hoppas det löser sig med bilar och så, pappa kör som vanligt Audin med hyrd hästtransport och Cero, och tanken är att jag (läskig tanke) ska köra dit vagnen! Men min lilla bil har ju ingen dragkrok, så får se om det går att byta bil med någon för dagen.. Den 9/10 är det dax, redan peppad ;) Nehe, vila en stund som sagt innan mor min kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0