110910 - Det närmar sig!

Shit jag fyller snart! Jag skriver upp snart, jag kör upp snart!

Kvalitén slapp och gick rätt fort, missade såklart bussen (-.-) MEN. Bästa Linda skjutsade mig och Ana till tåget så vi hann :D Nu hemma, ska in i duschen och fixa mig så kommer syster med familj runt 17! Blir "snabbfirande" och sen stallet och fodra Cero plus prata lite med Cicci :)

Jag är väldigt intresserad av foder, gått foderkurs på skolan osv, och med tanke på att jag är rätt duktig på matte så tycker jag det är sjukt kul att räkna foderstater ;) Så har suttit och filurat på vad jag ska ge Cero i höst, räknat protein/energi, vikt mot mängd osv! Sånt som andra troligen tycker är riktigt tråkigt, gör jag mer än gärna (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0