110914 - Skolan

Nu är allt över, rätt skönt egentligen. Bara jag blir av med allt plugg också så vore det perfekt, saknar att ha tid att vara hos Cero <3 Förra veckan gick han lugnt måndag (tömkörning skritt), normalt torsdag, lugnt söndag (barbackatur skritt).. Ikväll hoppas jag på fint väder så jag kan ta en mystur!

Egentligen börjar jag 11 och tänkte vara på läxhjälpen till 17, därefter åka till Hööks så skulle inte vara hemma förrän 18.30 nånting.. Men duktiga jag är redan uppe, är vid skolan kl 9 och ska plugga innan jag börjar istället för på läxhjälpen så jag kan åka till Hööks direkt efter skolan och vara hemma lite tidigare!

Prov idag, inte heltaggad precis. När man har så himla mycket samtidigt blir allting gjort halvhjärtat, tyvärr... Läste nyligen ett mail från Östgötatrafiken (prenumenerar på sånt som gäller bl.a. pendeln, info och så), så mitt tåg 8.11 var inställt. Får åka 7.53 istället, går 7.45 hemifrån så det är ingen kaos! Kan nog inte ta cykeln idag, tråkiga väder -.-

MEN! Nu är vi pigga och glada, och ser fram emot shoppingen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0