110919 - Nyponkli

Har ännu en gång passat på att plocka nypon medans fina hästen äter sitt kraftfoder, mamma och jag har nog plockat 3kg tsm nu! Färska alltså, mycket mindre vikt torkade ;) Första kilot har torkats i ugn och nu stått på altan i veckan för att torka det sista! Så ikväll har jag stött dom i morteln och fixat iordning, det värsta är att det stänker upp när man stöter så det kliar som fan ;) 

Tyvärr får jag väl säga att jag kollade in kalendern idag för att planera in Sthlm Horse Show med klassen 25 november, och insåg att 12 november, dvs dagen vi skulle dressyrdebuterat, så jobbar jag på Vreta! Fy :( Måste ju jobba också, behöver dessutom pengarna.. Nu sitter jag och äter lite godis och ser på Idol, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0