110813 - Dagens planer

Det blev en sen natt, fastnade i en bok och läste fram till halv 3 ungefär, Besatt heter den. Läste ut den, inget "Happy ending" som det är i de flesta böcker. Men den är bra! Jag har legat och hostat konstant hela natten, igår kväll feber (det värsta med feber är att jag aldrig vet om jag håller på att bli sjuk, för jag får febertoppar i samband med ledsjukdomen - när jag har extra ont alltså, vilket jag hade igår). Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk, skolan börjar ju snart!

Strax efter halv 4 gick jag upp och drack vatten och då hade jag inte somnat än pga hostandet. Runt 4 slocknade jag! Nu har jag precis ätit frukost, jag vet inte riktigt vad dagen bjuder på. Eventuellt ska jag till Keep it loud i Linköping ikväll, men jag tyckte inte att det var några vidare artister så vi får väl se!

Jag ska snart åka ner till pappas verkstad och städa. Det finns massor grejer där som vi slängde dit vid flytten, delvis mina häst/stallsaker som jag måste rensa. Efter det ska jag åka och pussa på Cero och ge honom något gott att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0