110813 - Sjuk, såklart!

Ja, såklart. Feber, ont i halsen, hostar. Fryser och svettas om vartannat, istället för att bara frysa som jag gör i princip hela tiden annars. Kom precis ut ur en varm dusch, har hoppat i min Ziperall (världens bästa klädesplagg för mig som alltid fryser!) och mina duntofflor. Ska lägga mig på soffan och läsa en bok har jag tänkt, dricka varm choklad och hoppas hoppas att jag blir frisk tills på måndag.

Anledningen till mitt "såklart" är att jag i princip under hela gymnasiet varit sjuk en vecka, frisk två eller tre om jag har tur, sen sjuk igen. Frånvaroprocenten har varit uppe på 30% som mest, och jag är inte "sjuk", jag är verkligen sjuk! Sen är jag ledig en del pga sjukhusbesök, och vissa dagar har jag haft så ont att jag inte kunnat gå till skolan. Jag hoppas jag får ner procenten i år iallafall! Men det ser inte lovande ut, vet iallafall 4 dagar jag måst ta ledigt i September (Risk 1:an, halkan, uppkörning och uppskrivning). Jag har inte varit sjuk på heeela sommarlovet (underbart!) så självklart blir jag det nu när skolan börjar, morr!

Nån vecka gammal bild i min mysiga (rosa! <3) Ziperall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0