110813 - Smågodis!

Ikväll är mina systerbarn här, så vi var uppe en sväng vid macken och köpte smågodis - utom Adam som har godisförbud och äter ostbågar! Fast jag vet så väl att jag om en kort stund kommer må så fruktansvärt illa - det gör jag alltid när jag ätit smågodis men jag lär mig aldrig!

Idag har jag läst lite i "Ett nytt liv på köpet" av Emma Granholm, verkar som en bra bok! För tillfället sitter jag och ser på Family Guy med barnen, mår liiite bättre. Hade grymt ont i huvudet förut, nu är jag mest småyr och som man skulle säga om hästar "Nedsatt allmäntillstånd". Febern har gått ner, halsen lite bättre. Men fortfarande ont i huvudet och fryser/svettas om vartannat.


Nehej nu ska jag övertyga barnen att jag får se en stund på Veronica Maggio (konsert) på 2an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0