110817 - Godmorgon!

Idag börjar jag 11, tåget går 10.11. Trots att jag sällan tar så lång tid på mig gick jag upp straxt efter 8, tog en lång dusch och nu har jag satt på lite musik och ska äta frukost. Så himla skönt att ta det lugnt på morgonen! Tänkte hinna med att måla om naglarna nu också, de är skapligt slitna..

Idag står Svenska, Naturkunskap och Historia på schemat. Egentligen vill jag ju läsa Naturkunskap B istället för historia men vad jag förstått finns kursen inte ens på skolan.

Fick en kallelse till sjukhuset igår, redan nästa fredag ska jag till Smärt/Rehab och träffa arbetsterapeut och psykolog (Och Ana är den enda som vet hur irriterade det här verkligen är!).

Bästa Ana har också mått dåligt länge, dock illamående och inte ledproblem som jag.. Hon fick diagnos i somras + medicin som fungerar. För min del ska dom ju troligen lägga ner utredningen istället, kul!?

Trots att det är rätt jobbigt att gå upp tidigt (beror ju på mina sömnproblem) så är det skönt att vara tillbaka i skolan. Framförallt tillbaka bland vännerna, men även att komma in i rutiner.

Mot frukosten: Yogurt och dinkelmüsli! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0