110820 - KM ÖFF

Ja, den 4 september är det klubbmästerskap inom ÖFF. Jag tänkte först vara med på hoppningen, men med tanke på hur Cero betedde sig när vi var på Pay & Crossen bland andra hästar så är det ingen bra idé. Först skulle jag inte kunna åka över huvud taget pga att föräldrarna skulle till Sälen, men nu (tror jag) har de ställt in de! Så förhoppningsvis kommer jag iväg och tävlar ändå, och i så fall blir det precisionskörning. Sista anmälningsdag är på fredag, och i så fall kommer jag tävla i precisionskörningen (+30), skitkul! Men det hela hänger på om jag fått hem maratonvagnen då, för annars har jag ingen vagn. Och så måste jag få dit vagnen också.. Problem, problem!

Det kanske finns någon vänlig själ som kan dela med sig av sin maratonvagn? Hm..
Nu ska vi snart åka iväg, jag har laddat mobilen med ny musik så jag överlever ett par timmar i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0