110820 - Min, min, min!

Jajjemän, maratonvagnen blir min :D Vi ska hämta den en kväll i veckan! Tidigast tisdag kväll blir det :) Giggen försvinner som sagt på måndag, och trillan imorgon, hoppas jag!

Jag har dessutom kollat över ÖFFs tävlingar i höst, är en precision i Ekenäs 9/10 (preliminärt datum), hoppas verkligen vi kan åka, tror det är första SM-kvalet till Fjord-SM nästa år! :D NU KÖR VI!

I oktober bör jag ha körkort, så i så fall får pappa köra Cero och jag får köra släpvagn med maratonvagnen! Läskigt, men kuligt :D När det gäller KM får vi se hur det blir, funderar på om man ska hyra box över natten och köra dit Cero + vagnen (bara en mil!) på lördagkvällen, och sen köra hem söndag eftermiddag efter tävlingen. Problemet är att jag jobbar på lördagen, troligen rätt sent! Känns inte så kul att köra när det är mörkt...

Lite bilder på MIN (aja, snart iaf!) maratonvagn :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0