110821 - Frukostdax

Precis slängt i mig lite frukost, och väntar på att tjejen från Värmland som ska ha min vagn ska ringa.. Vill ju gärna veta när hon kommer, jag vill åka till stallet! Ska köra Cero idag, sista turen med giggen :) Det ska bli SÅ SJUKT KUL att köra maratonvagn! Nu satsar vi på hårdträning med körningen, så iaf försöka köra 2-3 ggr i veckan den här och nästa vecka (den här veckan beror ju lite på när jag får hem vagnen, det bästa vore tisdag och sämsta såklart fredag).

Kom på att det bara är två veckor kvar tills KMet! Har tänkt att iaf träna precision två gånger innan, kan nog köra i förhagen sålänge inga hästar går det, sätta ut lite konor över hela hagen. Det blir nog super!

Jag ska slå en signal till "värmlandstjejen" nu och se om de är påväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0