110826 - Psyklogen

Ja, om en timme sitter jag på tåget till Lkpg och psykologen + arbetsterapeuten. Kan bli intressant... Borde inte sitta och slappa i soffan med datorn utan fixa mig istället!


När jag kommer hem ska jag först och främst putsa selen som följde med maratonvagnen, vissa delar ska bytas ut på min sele... Iallafall gjorden då det är olika gjordar beroende på om det är 1/2-axlad, orkar inte gå in mer detaljerat.. Men min däckel är iaf gjord för 1-axlad vagn med med den här gjorden blir den till 2-axlad! Och så blir det troligtvis byte av baksele då den här var mycket bredare och det är ju aldrig fel. Det som blir "över" ska säljas.


Efter lucnhen blir det att cykla eller gå till stallet, troligtvis cykla men gå emellanåt ;) Pumpa däcken på maratonvagnen och därefter ut och köra med Emelie :)
2011-08-26 @ 08:36:25 Annat Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0