110826 - Psykologen = Psykfall

Ja, nästan ;) Det enda hon hade att säga var att jag inte borde sova mer än 5,5h per dygn. SAY WHAT!? Jag kommer bli så utmattad att jag till slut inte vaknar när nån försöker väcka mig eller klockan ringer.. Så nej. Hon frågade om jag ville komma tillbaka fler gånger, svarade nej, tycker inte det ger mig något att sitta där och lyssna på bullshit. Menmen.

Tänkte eventuellt filma på söndag när jag jobbar med Cero och Teitur, kan det var av intresse? Cero kändes som sagt lite trött idag, tror jag planerar veckan som så att PNH söndag med båda hästarna, vila måndag, tömkörning med båda på tisdagen, ons-fre vila, lördag kör jag iväg Cero till Brunnstorp och söndag tävling, därefter en eller två veckors fysisk vila för Cero, enbart PNH! Därefter kör vi igång igen inför SM-kvalet i början av oktober.

Nu blir det kvällsfika - lantbröd med skagenröra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0