110829 - Matteproblem

Jag gav upp matten och sov en timme, men nu gav jag mig på samma uppgift igen, och trodde jag kommit på hur jag skulle räkna ut det, men svaret blev åt helvete fel! Så jag får helt enkelt fråga Clas imorgon bitti, har matte först.

Mest för att jag själv ska komma ihåg vad jag har, så blir det en liten arbetslista..
Projektarbete - Göra proposition till tävlingen
Hoppning B - Funktionärsuppgift, läsa sida 34-35 i Hopplära och svara på frågor
Samhällskunskap - Göra klart frågor
Matte B - Se till att ligga i fas med planeringen, läxförhör v. 36, prov v. 38!
Religion - Hemprov!
Naturkunskap - Instuderingsfrågor, prov v. 37!
Svenska B - Läsa bok
Historia - Inget, tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0