110830 - Udda kommentarer

Ett urval kommentarer jag fått om mitt hår idag ;)

"Ditt hår är liksom.. FLUFF" / bästa Ana
"Alltså... Du är söt! Jätte jätte jättesöt idag! " /knäppa allmänt störda men braiga Matilda
"Vafan har hänt med håret?" /Hannah, allmänt flum tjej
"Stoppat huvudet i ett eluttag?" /Lärare
"Ditt hår är liksom.. FLUFF"
"Vafan har hänt med håret?"
"Stoppat huvudet i ett eluttag?"
"Jag diggar ditt fluff! Man vill klappa :D"
Nej jag har inte stoppat håret i ett eluttag, jag orkade helt enkelt inte blåsa håret igårkväll så flätade håret när de var blött, tror de blev 7-8 flätor eller så, och när jag tar ur dom och borstar håret på morgonen, ja då blir jag troll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0