111201 - Julklapp till mig själv, check!

Naturhästen har en julkalender varje dag fram till jul med ett erbjudande som bara gäller den dagen. Tänkte att barbackapadden kommer nån dag, tror ni inte det är den första? :D Dock var det lyxvarianten nedsatt med 600kr, inte illa! Åså repgrimman också, allt landade på 1300kr inkl frakt :D Nöjd tjej! Får bara hoppas jag får lönen inom datumet som padden ska betalas, annars får jag tillfälligt ta lite från stora kontot :)

Har haft jättesvårt att välja vilken padd jag skulle ha då jag egentligen tycker att grundutförandet ser mest stilrent ut.. Men när det skiljer så mycket i pris så ;) Kan ju hända att grundpadden kommer senare i kalendern men vill inte chansa!

Svarta padden i grundutförande, 1299:-       vs Svarta padden i lyxutförande, 1599:- 999:-!
Båda är gjorda i mocka, skillnaden är att handtaget är i mocka, undersidan i fleece och det är inget dekorativt på lädret, jämfört med lyxmodellen där handtaget är gjort i läder, undersidan i fusk-fårskinn och snyggt dekorerat på lädret, dessutom förstärkt vid sadelgjorden.

Var en sväng på travshopen igår, skulle ha sadelgjordstunnel + bröstludd att sätta på draglinorna. Bröstluddet fanns i fel färg och sadelgjordstunneln inte ens i rätt material. Blev att beställa från börjes istället, svart ludd och så var det billigare med en ny westerngjord än en tunnel så det blev det, en med ludd på! Ingår en repgjord med padden men vill ha något mer tryckfördelande... Ramlade ner ett par vita benlindor i korgen med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0