111203 - :')

Precis en sån känsla var det när jag jobbade Cero idag! Eller i början mest :| 
Började med friendlygame med plastpåse på sticken, gick bra. Sen upp på pallen och träna att flytta sig mot mig, bort från trycket av sticken Var tionde gång fungerade det haha.. Han ska trycka sig mot hela sticken hela tiden. Stor suck! När jag väl fått honom intill pallen kunde jag inte låta bli att sitta upp. Mjukisbyxor, slitna stalluggs, ingen hjälm och med enbart repgrimma på Cerp som tidigare inte fungerat jättebra att styra med. Men, han har ju ett hjärta av guld så jag prövade.

Resultat? Superbra :') Tänk att man kan bli så lycklig över lite skritt. Gjorde halt bara jag tog lätt i repet, svängde hur lätt som helst, både serpentiner och volter. Ryggade bara jag "satt tillbaka" och tog lätt i repet! Så nöjd matte :'D Hade dock bara 22" repet på, så kunde bara styra från ett håll, så blev lite friendlygame med repet också blandat med att svänga det över huvudet för att kunna styra åt andra hållet. Nästa gång blir det reptyglar på! Nästa gång jag sitter upp har jag förhoppningsvis min barbackapad också, och nya repgrimman! 

Åååh jag är så enormt lycklig att ha min älskade guldhäst! Bild från dagen! Mina uggs är förövrigt ännu mer trasiga nu. Förut var dom helt delade på högerfoten, sulan lös. Cero tog ett rejält bett idag så jag blev av med lite stoppning också ;)



Har förresten satt på en snabbknäppning på gamla repgrimman, får se om jag ev har kvar den som slit å släng-grimma. 

Matte, får jag tugga på pinnen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0