111204 - Andra advent

Blir nog en riktig slappardag! Gick upp 6.30, hade utsläpp i stallet. Gick rätt smidigt, därefter fixa allt till Cero och kratta stallplanen, åkte hemåt straxt innan 9. Gick och la mig och sov till 11, snart lunch och så ska jag nog vila en stund till, sjukt trött! Sen ska jag försöka få lite plugg gjort, fick reda på att hemprovet i Samhällskunskap som vi fick när jag var sjuk ska vara inne nästa måndag, usch! Får glädja mig med att jag bara har lite krav på både energidiskussionen och rapporten. Matteplugg ska göras idag också. 

Imorgon är det skola ca 9-12 (förberedelser inför redovisning av PA nästa vecka) och därefter sjukgymnasten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0