111209 - Panik

Slog upp ögonen 5.45, gick och duschade, åt frukost, packade väskan och allt. Går och lägger mig, ställer klockan, somnar. Vaknar 7.11, WTF? Ställde klockan på 6.40, tåget går 7.11! Upp i ren panik, blåsa håret, slänga på sig kläderna och allt, gick ut till bilen 7.30 och inser att jag måste skrapa rutorna -.- 7.35 rullar bilen ut från parkeringen, tänker att fan, blir nog sen. Halt ute + tar ca 25min att köra till skolan. Normalt sett är det skitsvårt att köra av motorvägen och byta fil, brukar fortsätta in mot lkpg, in mot malmslätt och upp på andra sidan igen, tar bara 3-4 min extra. 

Men idag var jag fräck och kastade mig ut och bytte fil och gasade på mot skolan och är här 7.48? WHAT? 13 minuter från mantorp? då körde jag ändå lagligt... Illa! Paniken blir ytterligare lite värre när jag knappt har nån bensin, räcker nog hem och till stallet ikväll men inte mycke mer!

Nu blir det matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0