111210 - Nöjd tjej!

Min barbackapadd kom igår så den ska invigas idag! :) Repgrimman såg lite stor ut, valde att göra ett natural hackamore av det, ska också testat i eftermiddag! Ett natural hackamore är en repgrimma med fasta tyglar och fast ledrep, så man kan välja att hoppa av och leda hästen under ridturen, eller arbeta med den för att sedan rida. Repet inköptes imorse, hade valt ut det perfekta repet på Jula, billigt också, men självklart slut i lager... Så det fick bli ett vanligt treslaget rep, har sånt till mina reptyglar + grimskaft och det blir skönare efter ett tag iallafall! Allra helst skulle jag vilja bli filmad lite i efm men mamma ligger i migrän så det går tyvärr inte vägen.

Igårkväll pysslade jag ihop en film på Cero tillsammans med ett tal av Obama, blev väldigt nöjd faktiskt :)



Nu bär det av mot stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0