111211 - Testning nr 2!

Idag gick det bättre, gjorde nya hål på stropparna och hade en extra padd under padden (heh!), då gick det rätt så bra :) Försöker bara lösa hur jag ska få upp padden från manken, ligger och trycker där nu! Och så fixa en kortare gjord så jag slipper ha massa grejs under padden :) Var ute ca 30min i skogen, skritt på småvägar med mamma som sällskap, Cero skötte sig superbra! Ingen livlina på idag ;) Enbart hackamoret alltså! Blev en galopp på slutet, Cero ville helst inte stanna för det var jättekul att springa fooort! ;) Supertrevlig idag, LBE rakt igenom, inte helt fel!

Trots att han var LBE jobbade vi med låg energi, idag gick det inte fort i skritten ;) Han fick friheten att göra vad han vill så han lekte sökhäst mestadels av tiden (huvudet i backen), gick bort från stigen några steg, ut i skogen och så tillbaka på stigen. Ibland ville han skritta på och då fick han det, men lika ofta ville han gå och filosofera och jag var lika nöjd med det, idag ville jag ha en positiv upplevelse :)
Bjuder på en riktigt dålig bild där det ser ut som jag tappat sitsen totalt, jag håller precis på att backa honom ("vigglar" med benen, dvs typ vickar fram och tillbaka på fötterna och därav ser det ut som jag sitter i stolsits) ;) Den blåa padden under ska förhoppningsvis bort snart, ligger inge bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0