111212 - Jobbig kväll

Trött, illamående och fel humör. Cero var riktigt jobbig idag, stått själv idag + imorgon pga att hagkompisen kastreras, och då blir han så äckligt översocial att han ska sitta i knät. Han var sist kvar ute så han fick gå in när jag mockat, fick knappt bära ut vattenhinken utan att han stog i dörren och skulle vara på mig, samma med foder och vad jag än gjorde!

Han har förövrigt käkat upp hälften av sitt julpynt inatt, inte druckit nånting och dessutom rört omkring hela bädden, så får hålla koll på honom. Han har dock bara fått i sig lite tallris, glittret hade han spottat ut, tur det! Förstår inte hur han lyckats, trodde ändå jag satt upp det utom räckhåll.

Har förövrigt blivit medlem i Parellis club idag, ska nu studera programmet i en månad därefter bestämma om jag ska betala för det (80kr/mån, första månaden gratis!), och så har jag ev hittat en tränare inom PNH :) Imorgon ska jag jobba lite från marken, därefter har jag insläpp. Onsdag kommer jag sent, har möte inför jobb på jullovet! Så då blir det bara mockning, och tors + fre jour så mamma tar honom på fredag så behöver jag bara åka dit på torsdag :) Med andra ord vila även denna veckan, uteritt och jobb i helgen :)
Bjuder på en grann bild ifrån dagen när jag inväntade tåget imorse! Nya tiderna suger, måste gå upp 20min tidigare bara för att dom ändrat dom -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0