111213 - If you always do what you've always done, you've always get what you've always got.

Idag ändrade jag lite utav mitt arbete med Cero och sedär, visst blev det bättre resultat! Lär mig massor av Parelli Connect, problemet är att jag har 4 uppgifter kvar på level 1 (hur nu det kan vara ett problem, borde vara överlycklig vilket jag även är!), sen är det jobba, jobba, jobba och jobba med det så det verkligen sitter och repetera hela tiden!

Nackdelen är att level 2 finns inte på video på Connect, dvs du måste köpa det. Level 1 + 2 går bara att köpa i paket, ca 800kr + frakt från USA. Har därför satt ut en annons och hoppas på att bara kunna köpa level 2 begagnat!

Mysbild från dagen, efter lite arbete (Short range gick sådär, porcupinegame zon 1 bra, sideways mot staket sådär, yoyogame över förväntan, bra!) blev det undermanding-time i boxen :) Cero undrade nog varför matte satt i hans mat och sov, men han var rätt nöjd med situationen och verkade tycka det var mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0