111217 - Älskade lördagskväll

En dags ledigt avklarat, två dagar till :D Idag blev det som sagt transportträning, mer eller mindre lyckat. Kopplingen gick super och det kan jag, men när vi skulle kolla blinkers osv insåg vi att klanten som vi köpte den av inte var så haj på elen.. Helt felkopplat! Vänster blinkers gav höger blinkers på transporten osv, allt möjligt konstigt.  Men lasttränade Cero en kort stund vilket gick kanon, därefter på med skydden och åka en kortis på grusvägarna och träna, körningen gick super! Sen tillbaka till stallet, lasta ur och släppa ut Cero hagen..

Sen "bara" backa tillbaka transporten ;) Fifan! Backade in på en sidoväg och vände när vi körde och det klarade jag utan större problem, men nu när vi skulle in mellan två transporter.. Tog typ 10min ;) Blir intressant på torsdag!

Sen åkte vi hem och åt lunch och sen ner till verkstaden och fixa släpkopplingen! Därefter hem, byta om och fixa sig för att åka ner till Klämman och kolla på Adams innebandymatch :)  

Nu sitter jag i sängen och är rätt så nöjd, Adam ligger vid mina fötter (låter som en katt eller så?) och ser på AFV och skrattar, medan pappa sitter i rummet brevid och skrattar lika mycke han ;)

Har dessutom möblerat om i mitt rum! Blev super!  Nu blir det att fixa lite ny musik till bilen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0