111217 - Jävlar vad tiden går!

En vecka kvar till jul, hjälp! Älskar visserligen julen men de går för fort! En julklapp kvar att köpa som tur är.

Igår blev det tacopaj, julklappsinslagning och därefter godispåse och film :)
Nu väntar jag på att pappsen ska vakna, idag är det nämligen transportträning! Inte enbart för Cero utan även för mig ;) Men mamma och pappa var ute igår så de sover nog ut. Tanken är att jag ska koppla på transporten, köra en sväng, kunna backa och lite sånt, därefter ska jag träna på att lasta Cero själv några gånger och så åker vi en sväng med honom med!

Nästa vecka när Cero ska med till Vreta har jag ju iallafall hjälp av Denice, men känns ändå skönt att kunna det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0