111220 - Bad day

Usch jag, extremt tungt i morse, tungt hela dagen med dundrande huvudvärk och illamående och feberkänsla. Gjort mitt sista matteprov i historien! Om jag får ett bra G eller VG får jag VG i kursen, känns rätt bra ändå, och tror nog jag får minst ett bra G!

Sen hem, sova två timmar pga illamåendet, sen upp och sätta sig i bilen för att ha insläpp! Huvudvärken släppte när jag kom till stallet, bara en tillfällighet eller så är stalluften magisk?

Fixa Ceros box, ta in hästar, fylla på vatten (phew, jag blir helt slut av allt vattenbärande) och sen bestämde jag mig för att packa in allt i bilen tills torsdag så har jag bara klippa man + svans på Cero imorrn! Körde nästan fast vid stallplanen däremot, men det behöver vi inte gå in på så detaljerat ;)

Putsat av sadeln och fixat lite smått också och hängt in täcken på tork i sadelkammaren så de är torra tills på torsdag! 

Verkar som alla mina dagar ser likadana ut! Sjukt trött/överväger alltid att vara hemma på morgonen. Väl i skolan är första, kanske andra lektionen helt okej. Sen lunch och därefter är allt blä, huvudvärken kommer smygande och vill-helst-lägga-mig-under-ett-täcke-och-dö-känslan likaså. Sen hem, mår lika illa då, sen till stallet och så är allt bra och nu såhär på kvällen är livet rätt så okej igen.

Har bakat fudge ikväll, skall straxt skäras och provsmakas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0