111224 - God jul!

God jul alla läsare, eller ja, ni är några iallafall ;)

Blev en mysig tur på nån timme med Lina och hennes syster och mamma, blev en hel del galopp och Cero fick rejsa lite emellanåt, men för det mesta var han jätteduktig! Han gjorde 5-6 galoppombyten sammanlagt utan att jag bett honom, knäpponny ;) Jättesvettig när vi kom hem, fortfarande pigg. Blev att torka med fleecetäcke en stund och öppna julklappar, därefter fick han sitt fleecefodrade regntäcke på sig resten av dagen vilket Anne skulle ta av ikväll :)

Cero var mest nöjd över julklappen innehållandes mitt hemmagjorda godis (vilket alla i stallet fick en strut av), kanske inte så konstigt! Nu är jag ombytt och inväntar mina syskon m familj som kommer hit och firar jul :)

Dagen till ära har jag skjorta på mig! Jeans, svart linne och min nya skjorta som är halvt genomskinlig. Uppsatt fluffhår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0