111229 - Hemmafrun

Idag är jag hemmafru ;) Lagat mat, plockat i och ur diskmaskinen och varit och handlat, mormin är i London med min syster så det är bara pappa och jag hemma, så jag är snäll och hjälper till ;)

Diskuterar lite på olika forum ang inlärande av sidförande skänkel. Cero har så enormt jäkla skitsvårt för det, det GÅR inte. Omöjligt. Han gör det både från marken och i körningen, flyttar sig dvs, men inte i ridningen. 

Och trots att jag skrivit hur jag gör och alla olika övningar jag försökt, så svarar nästan alla som har hästar i samma ålder "Ja men det är bara att..." eller "Så svårt kan det inte vara" -.- SUCK! Försök själva så får ni se att det inte går liksom..

Som synes på bilderna, inga problem varken på marken eller vid körning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0