111231 - Jobba jobba!

Har gått sjukt snabbt idag! Började 8, alla hästar var ute 8.45 (ca 50 hästar) och hela röda stallet var mockat 9.15. Allt i vita var klart 10.30 så sen var det bara småsaker fram till 11.30, lite tidig lunch :) Börjar om 45min, då blir det lite småfix innan vi tar in hästarna vid 14, sen borsta leriga hästar, fodra, klippa ett par ponnysar osv :)

Blev nyligen en sväng till Ica i Ljungsbro för lite gotte-inköp! Bilen var jättetjurig och det tog väl 10 försök innan den startade, hoppas den startar när jag ska hem sen! Direkt till stallet för mockning och lite kort mys med Cero. Ikväll är det jag som står för matlagningen (om jag hinner innan mamma kommer hem vill säga, har ingen aning om när hon kommer hem!).

Bjuder på skaldjurssoppa med vitlöksbröd och citronfromage till efterätt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0