111102 - Brumma bil!

Idag har jag brummat bil hela dagen! Åkte till stallet vid 13, med sällskap av bästa Ana som tog körkort idag, grattis :D Lunchfodring och mocka och så, sen körde Ana min bil in till stan där vi köpte små tack-presenter till våra körlärare! Därefter skjutsade jag henne till tåget och skulle egentligen tillbaks till stallet och rida, men hade ingen motivation.. Tråkigt! Så jag åkte hem istället, har lite skuldkänslor för det men å andra sidan har han ju en tappsko och behöver inte gå.. Imorgon har Annzo Cero, sen rider jag på fredag, eventuellt lördag och så vila söndag-måndag :) Ullared på måndag :D

Imorgon upp tidigt och ringa Pinge och höra om han kan komma ut och sko Cero! Förhoppningsvis redan imorgon eller fredag. Det blir guldskor och sula för vintern nu!

Imorgon är det stallfri dag, får se vad jag hittar på :) Ska plugga iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0