111102 - Körkort!

Japp, jag klarade det! :D Var ute och åt igårkväll och den här veckan har jag bilen för mig själv eftersom vi har tre bilar (en ska såsmåningom ställas av).

Skulle ta bilen till stallet för en timme sen, problemet? Jo, mamma lämnade ingen garagenyckel! Så jävla förbannad är jag, har lunchfodring och det går inga bussar. Nyckeln är inte någonstans, mamma påstod att hon satte den i bilnyckeln men nej. Rotat igenom hela huset, hela hallgolvet, hela altan, överallt. Den ÄR inte någonstans. Jävla idiotmamma.

Ringde till mamma och hon slutar tidigt så sa att antingen kommer hon hem nu med nyckeln (hon har antagligen två med sig), eller så lunchfodrar hon när hon slutar. Hon fick sluta en timme tidigare så hon kommer hem vid 13 så tar jag bilen ut då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0