111111 - Epic datum

Bloggar inte så jättemycket för tillfället, har en hel del i skolan! Ligger smått sjuk, feber och förkyld. Varit i skolan ändå dock och ska jobba i helgen på skolan, hoppas jag klarar av det! Har nämligen troligtvis en spricka i revbenet också, jäkla känsliga kropp.. Jättemysigt när man nyser eller hostar, eller bara andas för den delen.. Eller böjer sig! Alltid är det något som är fel! Är det inte leder eller muskler så är det skelettet. Menmen, tar det lugnt med ridningen ett tag! Vet inte ens vad jag gjort, trooor jag kan ha slagit i lite när jag gled av Cero igår och slog i framvalvet på något konstigt sätt... Glider alltid av istället för att hoppa pga mina leder, trots att han inte är så stor, så ja, kan vara så! Fint blåmärke där jag har ont också... Känner mig lite som filuren på bilden ;)



Cero har markarbetats och hoppats av Linnea i veckan, såg verkligen super ut! Bra framåtbjudning och ja, han har ju faktiskt bra teknik också :D Han är nyskodd med brodd och sula nu, går super med bra framåtbjudning, riktigt kul att rida honom nu!

Idag vila för Cero, imorgon med pga jobbet. Söndag uteritt, Anzo har honom då, så han rids av henne. Måndag tänkte jag longera eller tömköra, ska nog hålla mig på marken ett tag! Sen vila tis+ons och så dressyrridning torsdag, längre än så har jag inte planerat :)

(HAR JAG NÄMNT HUR UNDERBART DET ÄR MED KÖRKORT!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0