111129 - Minus ett

Ja, minus en sak på "datum att se fram emot"-listan... Har faktiskt avanmält mig från träningslägret. Eller ja, jag hoppas jag kan det. Anmälan är bindande men jag förklarade läget och hoppas de förstår, helst vill de att man skaffar ersättare! 

Det är alltså som så att Cero hostat ett tag och jag har gett honom vila nu i MINST 2v för att reparera sig. Då är det 3 veckor (varav första veckan skritträning, sätter alltid igång så) sen pang på träningslägret, och jag är inte riktigt säker på om han är i topptrim då. Han är det inte nu och behöver kondition, därför var tanken att träna kondition och styrka nu fram till lägret men med två veckor bort så nä, det känns verkligen inte rättvist mot honom!

Så om någon läser och är intresserad släng iväg en kommentar! Ridlägret är på mjölby ridklubb 2-4 januari!


Snuttis förra vintern, så nöjd med PNH! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0