111127 - Fine hästen <3

Cero är lite hostig så han får en viloperiod nu, egentligen ska han ha en månad men han fick ju 2 veckor i oktober så det blir två veckor nu med. Blir nog lite skrittaktivering ändå, promenader och PNH :)
Idag blev det basic-jobb! Sideways bakom bom (gick super faktiskt!), rygga, flytta framdel, bakdel. Avslutade med att rida 5min i halsring, tränade halt och igångsättning och lite styrning, gick bättre än jag trodde! Nu sitter jag hemma och äter god lövbiff med potatis och persiljesmör! Har ärvt Anas lungcancer (= hostar sönder mig, typ rakblad i halsen) så sitter och smuttar glögg hela tiden och knaprar fisherman friend.
Cero har täcke på sig nu i stormen, i och med hostan just nu och det småduggar och blåser äckligt mycket. Han verkar dock inte lida för det, är nog skönt :) 

Försöka fortsätta plugga idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0