111128 - Datum att se fram emot!

Ca 12/12 - Igångsättning Cero!
23/12 - Min lön kommer PLUS jullov! :D Alla "måsten" är inköpta, dvs den efterlängtade barbackapadden OCH en ny repgrimma blir min :'D Troligtvis beställer jag den dock ännu tidigare, leveranstiden är ju ett par dagar och dessutom 14 dagar på mig att betala fakturan ;)
2-4/1 - Träningsläger med Cero!

Förövrigt gick Cero jättefint idag! Lite segt i början, märkt att fas 1 tar tid för honom att reagera på men när jag sänkte min energi och kraven så blev han så fin så! Dagens uppgift var lastpallar. Upp, ner, stanna, backa av, backa på, på med framdelen och flytta sig runt i en framdelsvändning, samma med bakdelsvändning med bakdelen på pallen men där klarade han bara ett par steg, lite för svårt än tror jag.. Han fick även gå i "trappa" med lastpallar! Så dutti så pojken :D Nöjd när jag släppte kraven och han fick äta medans jag plockade ihop pallarna igen ;)

Repgrimman sitter verkligen inget bra.. Ändrade den något när jag hade den på Teitur, men den går inte att ändra tillbaka och nä, allt blev fel. Nosdelen och sidostyckena superkorta så repgrimman sitter för långt ner för min smak. Därav inköp av ny :D
Matte det blåser äckligt och jag vill inte stå här...
Ser missnöjd ut men är nog mest uttråkad av alla basic-grejer, men han står ju och vilar + tuggade och slickade så det var nog inte så farligt ;)
Mycket nöjd pojke får belöning: äta gräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0