111129 - Datum att INTE se fram emot!

Haha insåg igår i allt längtande att jag har en hel del skoluppgifter.

  • Matteprov idag - Gick inget vidare, har bara mig själv att skylla!
  • Historiaprov - Imorgon! Känns dock okej
  • Matte, jobba en bit i boken innan veckans slut
  • Rest hopphästens utrustning - Så snart som möjligt! Satsar på innan veckans slut
  • Rapport på projektarbetet - Klart senast mån 5/12
  • Labbrapport/hemprov naturkunskap - Klart senast fre 9/12
  • Muntligt framträdande i Svenska nationella prov 9/12! Så gott som klar med förberedelser..
  • Uppgift om hästens utbildningsskala (STOR UPPG!) - Klart vecka två, dax att starta..
Idag har jag varit riktigt duktig! Allt klart inför historiaprovet, pluggat och allt. Både PM:et och manuset klart till muntliga nationella! Idag ska jag göra klart hopphästens utrustning och resten av veckan ska jag jobba på rapporten så den blir klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0