111130 - Host host

Vaknade med feber imorse (haft feber till och från sen i fredags) och rejäl hosta, valde att ändå gå till skolan pga historiaprovet. Men nä, jag mår verkligen inte bra så jag går hem. Har egentligen estetiskt val i eftermiddag (databild) och vi ska jobba i photoshop, jag menar det har jag ju aldrig gjort förut... Så det var helt okej att jag åkte hem eftersom jag redan kan det bara jag gör uppgifterna! Så jag beger mig snart hemåt, vilar ett par timmar och därefter åker mor och jag till stallet, insläpp! Men jag tror det blir en sväng till travshopen före det, köpa lite smågrejer.

Är hemma resten av veckan med. Imorgon ridning, orkar jag aldrig. Fredag ledig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0