111011 - Den där listan..

.. Bara tråkiga grejer kvar så den skiter vi i! Nu sitter jag och har projektarbete, ska snart ha religion, därefter lunch, naturkunskap (film och läxförhör) och samhällskunskap! Sen har jag jour 16-19, hoppas hoppas på ridning men det lär väl inte bli det.. Sen hämtar mamma mig så ska jag till Cero! Är där sent så blir bara stalljobbet, och imorgon tar mamma hand om Cero. Torsdag är jag ledig så då rider jag på dagen plus har lunchfodring! Sen är den här terminens jour över, skönt.

På begär av Johan, lite nyare bilder?

Kommentarer
Postat av: johan

Yay tummen upp:)

Hah är de så att ja är din käraste blogg-läsare att de är så;)

2011-10-12 @ 00:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0