111028 - Galopprogram och musik!

Idag blev det två varv runt slingan, blandat galopp och skritt med sällskap av Lina och Max! Cero var som alltid fin, faktiskt rätt lyhörd trots sällskap, bortsett från i början då han stack upp mulen i röven på Max vilket resulterade i att jag fick en spark på foten.. Och ja, jag försökte få bort honom men han totalignorerar tygeltag när han ska hälsa, suck! Fyra galoppintervaller blev det, dock rätt så korta! Tänkte köra på galopprogrammet en gång i veckan och träna flås och muskler, men kanske själv för då är det lättare att få koncentration. Lite varierat, ibland själv och ibland med Lina :)

Sen hem, stretcha och äta upp sitt lunchhö (blev väldigt sen lunch av nån anledning, så jag tog in all lunch i boxen så åt han när jag gjorde iordning plus efteråt) och ut i hagen! 

Nu har jag suttit och laddat ner en massa låtar, tänkte bränna lite skivor till bilen. Nackdelen är bara att vi bara har DVD-skivor hemma, så går inte att bränna :/ Nehe, nu ska jag nog ta och sova snart! Högskoleprov imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0