110901 - Nu tar jag helg!

Blev att fodra och pussa lite på Cero. Därefter en sväng till stallet, betala hovslagare + stallhyra till Cicci och prata lite innan det blev hemåt och nu är jag parkerad i soffan med datorn i knät och LW i öronen <3

inga jordskalv där vi bodde, ingen frös och ingen svalt 
men det skälvde när du rörde vid mig 
du var sjutton jag var sexton och jag skolkade från allt 
jag ville bara vara med dig 
jag ville bara vara med dig 

men tiden har sin rätt att förändras där den går 
och den är hos dig nu, hos dig och din vän 
jag ska aldrig mera lägga mig med huvudet mot ditt hår 
och aldrig älska dig igen 
aldrig älska dig igen 

men nya dagar väntar med nya tidsfördriv 
och allting liksom kräver mera nu 
så ta dina minnen och försvinn ur mitt liv
älskade älskade du 
älskade älskade du




Kommentarer
Postat av: J

ta genast bort den där jävla bilden, du har ingen laglig rätt att ha den...

2011-09-01 @ 21:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0