110902 - Grillat!

Tillbringat kvällen hos systeryster med familj! Crille fyller år idag, blev lite grillat :) Därefter blev det en sväng med bilen, körde samma runda med bilen som jag ska ta med Cero imorgon. Sjukt längesen jag körde audin! Men blev iaf några mil ikväll, först till Sjögestad, sen till Västerlösa och tillbaka. Asfalt, asfalt, asfalt. Men det blir mest skritt och lite trav, hade faktiskt tänkt att ta BoT på frambenen som extrastöd! Blir ungefär 12km, räknar med att det tar 1h 40min som minst, eftersom vi nästan bara ska skritta. Sen får Cero parkeras i box med massa massa mat! Ska precis sätta mig och skriva lista med allt som ska med. Räknar med att ge honom ungefär 6-7kg hö när vi åker därifrån på kvällen, och så får han 3-4kg på morgonen.

Första start är kl 10, dressyr då. Först mini-KM, sen LC:1, därefter KM-klassen (LB:1). Ska fota Elin och Nisälla då, resterande tid är jag funktionär! Sen är det hoppning, och därefter körningen. Så runt 13 kanske jag kör? Då har Cero alltså stått inne ett bra tag... Får hoppas han håller sig i skinnet, tänkte gå en promenad med honom på morgonen iaf innan allt börjar, ifall man inte kan få låna någon hage, men det är nog svårt.
TAGGAD TJEJ!
Min egna lilla skatt vid regnbågens slut ;) (Man ser lite svagt regnbågen rakt ovanför ryggen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0