110902 - Stallet

Putsade först upp Ceros sele inför helgen, därefter promenerade jag bort med Ceros mat till betet. Sen tog jag med Teitur hem, borstade och fixade och gick ner till rundcorallen. Jobbade med att få honom nära pallen, han var ungefär lika jobbig som Cero i början ;) Men Cero sköter ju sig super nu! Iaf, hängde lite på honom, därefter satt upp, skrittade något varv, satt av. Satt upp igen, skrittade 2-3 varv, gjorde ett par halter och skrittade igång honom, sen satt jag av och det fick räcka för dagen. Lite vinglig och stel häst som tyckte det var jobbigt med extrakilon på ryggen ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig inför kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0