110906 - GE MIG TID!

Jag börjar få panik här! Halkan gick jättebra, självförtoendet på topp, gick sjukt bra att köra bilen och allt var kul. Sen plugga teori, gick sådär, är iaf godkänd på fas ett. FAN, det är en vecka kvar och bara godkänd på fas ett! MÅSTE till körskolan och göra fler test, men när ska man ha tid? Imorgon ska jag iväg på en grej (hemlis, ni kanske få veta senare!), torsdag är det stalldag (visserligen ska hästarna vila då, så om jag fixar mig någorlunda och byter kläder kanske jag kan åka då), fredag stalldag inför kvalitén, åså måndag kanske, tisdag uppskrivning!


Som grädde på moset har jag dessutom Cero och Teitur och motionera, ikväll blir det tömkörning av båda, imorgon vila, torsdag troligen plugg, fredag ridning av Cero, lördag jobbar jag + bli firad så måste göra något med dom söndag! Sen har jag dessutom en massa plugg, tills måndag ska 10 sidor i matteboken vara gjorda, jag ska ha pluggat till provet som är på onsdagen, på fredagen ska "Min världsbild" (uppg naturkunskap) vara inne, plus läsa en bok och göra helvetestratten i svenskan. Historiauppgift också.


OCH SÅ MÅSTE JAG ÖVNINGSKÖRA! Körlektionen gick skit, hatar den jävla bilen! Kan verkligen köra alla bilar, utom den! Det bara hackar och hoppar och beter sig inte alls likadant som andra. USCH, känns fan inget bra! Måste in till lkpg någon dag och träna!


Okej, måste försöka ordna upp allt.
Tisdag, motionera hästarna + göra allt i svenskan.
Onsdag, iväg på "hemlis", historiauppgiften och körkortsplugg fas 1+2.
Torsdag, körkortsplugg på körskolan! Matte 5 sidor.
Fredag, motionera hästarna, börja plugga Naturkunskap!
Lördag, kvalitén + bli firad, trycker in lite matteplugg också!
Söndag, motionera hästarna, naturkunskapsuppgiften + plugg!


Phew, ny vecka.
Måndag, plugg på körskolan efter skolan, naturkunskapsplugg!
Tisdag, körlektion fm, sen käka på stan och plugga satan, sen uppskrivning, därefter ska mamma hämta mig, övningskörning i stan! Åså naturkunskapsplugg. OH SHIT. Jag fyller, så hela släkten kommer. Plugga sent alltså!
Onsdag, PROV! Gå på läxhjälpen, göra klart allt annat! Motionera hästar sen!
Torsdag, ungefär här är all min energi slut så jag kommer totalt dö av lättnad (om jag klarar uppskrivningen vill säga), övningsköra och bara ta det lugnt!
Fredag, uppkörning!
SÅ! Tror jag... Måste hålla det här nu! Nu ska jag släppa på allt och vila en stund, sen stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0