110907 - Stall och plugg!

Kom nyligen hem från stallet, fodrat Cero och plockat nypon. Cero får nypon i maten, torkade och krossade. Rätt dyrt att köpa, så passar på att plocka på betet när det finns mängder! Nypon är bra för leder, förebyggande eller mot artros. Cero har ju en pålagring på höger fram, och har dessutom haft kotledsinflammation, så jag ger nypon året om, märker verkligen skillnad!

Nu är jag hemma, sitter med datorn framför mig (nähä?) och ska göra en historiauppgift om källkritik. Lyssnar på Moa Lignell med hennes egna låt When I hold ya, sjuuukt fin! Hon var med i Idol i måndags om jag inte minns helt fel!

Even in the best of days
Love will be hard and hearts will be faking

2011-09-07 @ 19:07:06 Annat Permalink


Kommentarer
Postat av: johan

Aww...om,jag ändå kunde va så söt som dig;)



Fast de skulle ju va konstigt då skulle ju jag va du :o :)

2011-09-08 @ 00:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0