110908 - Utmattad

Är jag nu, och framförallt kommer vara ikväll! Var riktigt duktig att plugga igår, blev klar med allt jag skulle. Idag är det stalldag 8.10-15.40, och ungefär 16.20 kliver jag av bussen vid Magnussons för plugg, SKA vara godkänd i fas 1+2 idag. Planerar att åka med 17.30 eller 17.50 tåget hem.. Båda hästarna står idag med, ska bara upp och ge Cero mat. När jag är hemma därifrån kommer jag vara helt slut, normalt sett är jag helt slut bara av stalldagen.. Lär väl somna på körskolan!

Sitter invirad i mitt täcke i soffan, äter frukost och halvsover.. Ska snart fixa lite fm-fika (mackor) att ta med till skolan, packa ner ombyte till eftermiddan och sen klä på mig. Vi höreees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0