110911 - Lycketorp

Får snart en ny inackordering! Vi har pratat ett tag hemma om att flytta Cero eftersom han uppenbarligen inte kan få i sig tillräckligt med mat på lösdriften, vilket är synd eftersom vi annars trivs väldigt bra på Rosendal. Vi ska flytta till Lycketorp utanför Mjölby om ett par veckor! Tror det kommer bli jättebra. Cero får gå ihop med Nisälla, vilket par :) Vi ska iväg hela familjen i eftermiddag och titta ut en vagnsplats! Lite handling i Mjölby först inför födelsedagen.

Nu lagar jag mat! Jag är för tillfället helt galen i tacosoppa, mamma och pappa åt tacos, men eftersom jag åt det i skolan i fredags så blev det tacosoppa istället! Sen ska mor min och jag ut till garaget och sortera lite hästsaker, tagit hem det jag inte behöver fram tills flytten. Blir tre högar - slängas, säljas, flyttas! Och det som ska flyttas ska sorteras och smörjas, det som ska säljas fixas iordning och fotas. Slänger upp lite bilder här senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0