110913 - Besvikentjej

Körlektionen gick sådär, han trodde tveksamt att jag skulle klara uppkörningen.. Så himla tråkigt, det var han som redan i början av augusti bad mig boka uppkörning och skrivning för att det gick så bra! Gjorde iaf uppskrivningen, kollade igenom ytterligare en gång och kände mig klar.. Svar: Icke godkänd.

SUCK! 49 rätt, 52 är gränsen och tydligen är det 70 frågor varav 5 "testfrågor" där svaren inte räknas. Alltså kanske jag hade rätt på 54 men 5 av dom var testfrågor. Åkte till körskolan, tänkte boka om uppkörning eftersom det känns osäkert, när är nästa tid? Jo, slutet av oktober.. Så det får bli nu på fredag så hoppas jag innerligt att jag klarar det, och så boka ny uppskrivning v. 38 eller 39. (Stor suck på allt)

Nu sitter jag och tröstäter godis, mamma och jag köpte nästan 1kg godis att bjuda på till kvällen, lagt upp i en skål och allt. Nu tar jag fram skålen för att ta några bitar och ser att skålen knappt är halvfull? Mamma hade tydligen varit i farten.. Varit uppe hos finaste bebishästen en sväng också.
Nu plugga naturkunskap (hejroligfödelsedag) och om två timmar ungefär blir det besökstid här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0