110914 - Duktig tjejaaa!

Provet gick ju över förväntat :D Rätt så bra till och med! Och så har jag pluggat en hel del matte (dock inte klar!), och nu har jag hål till 14.10, efter skolan blir det visst läxhjälp ändå för att få hjälp med lite matte av Clas, därefter hämtar mor min mig kl 17 och så åker vi till Hööks! Så är hemma til 17.45 senast och sen lite käk sen direkt till stallet och rida pluttisponny! <3

Tänkte ta med allt till betet och rida där, han var grymt lerig igår så lär väl ta en stund att borsta ;) Dressyr blir det idag! Taggad tjej, hoppas bara hästen är lika taggad ;) Reflexer ON, rida lite på fältet och traktorvägarna vid betet!

ÅÅH jag är så taggad på att rida, bara kört, "mysridit" (dvs rida ut barbacka och skritta, tog visserligen en galopp sist också men ändå) och tömkört, plus ridit ut en gång på lite drygt en månad! Blir mer ordentlig träning på Lycketorp sen när man inte har en kilometer till betet, ska hämta, fixa, rida, tillbaka till betet innan det blir mörkt.. Blir awesome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0